Ustawienia

Kampania GOZ

Kampania informacyjno – edukacyjna dotycząca gospodarki odpadami, w kierunku Gospodarki o Obiegu Zamkniętym (GOZ)

CEL
PROJEKTU

Niniejszy projekt powstał z myślą o zapełnieniu luki informacyjnej istniejącej w dotychczasowych publikacjach oraz o przyjściu z pomocą potencjalnym inwestorom, producentom, wytwórcom odpadów i pozostałym podmiotom, które są zainteresowane tematyką produkcji, zagospodarowania i wykorzystaniem odpadów jako surowców.

Celem kampanii jest udzielenie wyczerpujących i opartych na praktyce odpowiedzi na wszystkie zagadnienia dotyczące technicznych, organizacyjnych, prawnych i ekonomicznych aspektów związanych z produkcją opakowań i zagospodarowaniem odpadów z nich powstających, czego efektem będzie redukcja ilość odpadów, zwiększenia poziomów recyklingu oraz ograniczenie emisji CO2.

GRUPA

DOCELOWA

  • Kampania informacyjno-edukacyjna o zasięgu ogólnopolskim, skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców wytwarzających i zagospodarowujących odpady, jak również do przedsiębiorców zarządzających i kontrolujących gospodarką odpadami.

ZAKRES
PROJEKTU

Kampania będzie obejmowała następujące działania:

  • opracowanie i wdrożenie portalu dedykowanego przedsiębiorcom,
  • kampanię w Internecie,
  • udział w wydarzeniach zewnętrznych,
  • szkolenia realizowane zarówno on-line, jak również w formule hybrydowej,
  • spotkania i konsultacje bezpośrednie z przedstawicielami poszczególnych branż i stowarzyszeń branżowych,
  • działania PR i media relations.


FINANSOWANIE

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

CZAS
REALIZACJI

styczeń 2024 – marzec 2025


KONTAKT

Dział Komunikacji i Edukacji
promocja@ios.edu.pl

Zakład Monitoringu i Prognozowania w Gospodarce Odpadami
odpady@ios.edu.pl